تبیان، دستیار زندگی
ال شكایت اینتر از رئال مادرید به فیفا اینتر، رئال مادرید را تهدید كرد كه در صورت نپرداختن بدهی شان بابت انتقال رونالدو، به فیفا شكایت خواهند كرد. ستاره برزیلی اینتر تابستان گذشته سن سیرو را به مقصد برنابئو ترك كرد. اما مادرید...
بازدید :
زمان تقریبی مطالعه :

اخباری از دنیای فوتبال

شكایت اینتر از رئال مادرید به فیفا

اینتر، رئال مادرید را تهدید كرد كه در صورت نپرداختن بدهی شان بابت انتقال رونالدو، به فیفا شكایت خواهند كرد.

ستاره برزیلی اینتر تابستان گذشته سن سیرو را به مقصد برنابئو ترك كرد. اما مادریدی ها، 10 میلیون یورو به نراتزوری ها بدهكارند. ماسیمو موراتی، رییس باشگاه اینتر در این باره گفت:" مدارك و سندهای ما بسیار معتبر و روشن است . رئال باید 10 میلیون یورو به حساب اینتر بریزد."

آن زمان اینتر می توانست سانتیاگو سولاری را به خدمت بگیرد، اما آن انتقال صورت نگرفت و اكنون رئال باید بدهی خود را بپردازد.

ریوالدو میلان را ترك می كند

ریوالدو معتقد است، كارلو آنچلوتی سر مربی میلان به او ایمان ندارد. اخبار فوتبال ایتالیا از جدایی چپ طلایی برزیل ازمیلان حكایت می كنند. ریوالدو در این باره به روزنامه "Oestadio" كه درسائو پائولو منتشر می شود گفت:" به همراه داشتن اطمینان از مربی برای هر بازیكنی حیاتی است، به خصوص وقتی مربی شما را به عنوان مهره ای كلیدی قبول داشته باشد. متاسفانه در میلان این اتفاق برای من رخ نداده است."

قهرمان جام جهانی 2002، تابستان گذشته از بارسلونا راهی میلان شد. اما او هرگز نتوانست درخشش خود با پیراهن كاتالانونیایی ها را با روسونری تكرار كند. ریوالدو در اكثر رقابت های حساس میلان جایی در تفكرات آنچلوتی نداشت.

آمدن " كاكا" ی جوان به میلان اوضاع را برای ریوالدو پیچیده ترهم خواهد كرد. آمریكا و برزیل مقصدهای احتمالی چپ پای طلایی میلان در ماه ژانویه خواهند بود.